Błyskawiczna wysyłka
Przyjazna polityka reklamacji
30 dni na zwrot
Darmowa wysyłka powyżej 150zł
Crtrm_Menu Szukaj 22 737 01 91
domid@domid.pl
Logowanie
Twój koszyk jest pusty Nie wiesz, odczego zacząć? Sprawdź ofertę ›

Reklamacje i zwroty

Zwrot produktów

Nasz sklep oferuje możliwość zwrotu bez podania przyczyny w ciągu 30 dni. Jeśli chcesz zwrócić paczkę - nic prostszego!

Postępuj zgodnie z instrukcją zamieszczoną poniżej.

 

1. Wypełnij formularz zwrotu​

Formularz zwrotu towaru dołączony jest do wiadomości email, którą dostaniesz po złożeniu zamówienia. Jeśli chcesz, możesz także wypełnić go online na tej stronie. Wejdź w zakładkę “Reklamacje i zwroty” w swoim koncie i kliknij w przycisk “Dodaj reklamację lub zwrot”, a następnie znajdź numer zamówienia, które chcesz zwrócić.

 

2. Spakuj i odeślij paczkę​

Po wypełnieniu formularza spakuj paczkę w oryginalny karton. Pamiętaj, że produkt nie może być zniszczony. Odeślij ją do naszego magazynu:
Adansonia, ul. Ogrodowa 15, 05-555 Grzędy

 

3. Poczekaj na zwrot środków​

Po otrzymaniu od Ciebie paczki zwrócimy Ci środki na konto podane w formularzu zwrotu w ciągu 14 dni.

 

 

Reklamacje

Wszystkie produkty dostępne na stronie posiadają minimum 2 lata gwarancji. Jeśli Twój produkt jest uszkodzony, koniecznie daj nam znać! Niezwłocznie rozpoczniemy procedurę reklamacji.

 

1. Zgłoś nam problem​

Przyślij nam dokładny opis awarii na adres domid@domid.pl. Aby usterka została szybko zdiagnozowana, warto załączyć zdjęcia uszkodzenia lub film pokazujący problem.

 

2. Nasz zespół zdiagnozuje usterkę i skontaktuje się z Tobą​

Nasz zespół specjalistów przeanalizuje Twóje zgłoszenie i zadecyduje, w jaki sposób możemy Ci najszybciej pomóc. Następnie skontaktujemy się z Tobą, aby ustalić szczegóły naprawy.

 

3. Wyślemy część zamienną lub wymienimy produkt na nowy

W zależności od produktu zrealizujemy wymianę części uszkodzonej lub wymienimy produkt na nowy.

 

 

Zapisz się do newslettera

Zapisz się →