Reklamacje i zwroty
Zwrot produktów
Nasz sklep oferuje możliwość zwrotu bez podania przyczyny w ciągu 30 dni. Jeśli chcesz zwrócić paczkę - nic prostszego!
Postępuj zgodnie z instrukcją zamieszczoną poniżej.
1. Wypełnij formularz zwrotu
Formularz zwrotu towaru dołączony jest do wiadomości email, którą dostaniesz po złożeniu zamówienia. Jeśli chcesz, możesz także wypełnić go online na tej stronie. Wejdź w zakładkę “Reklamacje i zwroty” w swoim koncie i kliknij w przycisk “Dodaj reklamację lub zwrot”, a następnie znajdź numer zamówienia, które chcesz zwrócić.
2. Spakuj i odeślij paczkę
Po wypełnieniu formularza spakuj paczkę w oryginalny karton. Pamiętaj, że produkt nie może być zniszczony. Odeślij ją do naszego magazynu:
Adansonia, ul. Ogrodowa 15, 05-555 Grzędy
3. Poczekaj na zwrot środków
Po otrzymaniu od Ciebie paczki zwrócimy Ci środki na konto podane w formularzu zwrotu w ciągu 14 dni.
Reklamacje
Wszystkie produkty dostępne na stronie posiadają minimum 2 lata gwarancji. Jeśli Twój produkt jest uszkodzony, koniecznie daj nam znać! Niezwłocznie rozpoczniemy procedurę reklamacji.
1. Zgłoś nam problem
Przyślij nam dokładny opis awarii na adres domid@domid.pl. Aby usterka została szybko zdiagnozowana, warto załączyć zdjęcia uszkodzenia lub film pokazujący problem.
2. Nasz zespół zdiagnozuje usterkę i skontaktuje się z Tobą
Nasz zespół specjalistów przeanalizuje Twóje zgłoszenie i zadecyduje, w jaki sposób możemy Ci najszybciej pomóc. Następnie skontaktujemy się z Tobą, aby ustalić szczegóły naprawy.
3. Wyślemy część zamienną lub wymienimy produkt na nowy
W zależności od produktu zrealizujemy wymianę części uszkodzonej lub wymienimy produkt na nowy.